JBBL (ज्योति बिकास बैंक लिमिटेड) स्मार्ट बैंकिंङ्ग एक सुविधाजनक र सुरक्षित मोबाइल बैंकिंङ्ग सेवा हो जसको सहायताले तपाईं आफ्नो मोबाइल उपकरणमा ईन्टरनेट वा GPRS र SMS मार्फत तपाईंको खाताहरूमा तत्काल पहुँच पाउन सक्नुहुनेछ।
JBBL Smart Banking offers a variety of features including but not limited to the following:
JBBL(जेबीबीएल) स्मार्ट बैंकिंङ्गले ईन्टरनेट / GPRS(जीपीआरएस) र SMS(एसएमएस) मोडहरुलाई समर्थन गर्दछ। एसएमएस मोडको मामलामा हरेक अनुरोधमा एउटा SMS(एसएमएस) पथाइन्छ र प्रतिक्रियापनि एसएमएसबाट प्रदान गरिन्छ। इन्टर्नेट / जीपीआरएस मोडका लागि अनुरोध इन्टरनेट (WI-FI(वाइफाइ), GPRS(जीपीआरएस)/3G/4G) मार्फत कार्यान्वयन हुनेछ। तसर्थ, GPRS(जीपीआरएस) मोडको सहायताले तपाईं यो सुबिधा विश्वको कुनै पनि ठाउँबाट प्रयोग गर्न सक्नुहुनेछ।
बैंकको कुनै पनि खातावालाले नजिकको JBBL(जेबीबीएल) बैंकको शाखामा गएर JBBL(जेबीबीएल) स्मार्ट बैंकिंङ्गको लागि दर्ता गर्न सक्दछन्। एक पटक तपाईंको प्रयोगकर्ता बैंकद्वारा सिर्जना भएपछि तपाईंको JBBL(जेबीबीएल) स्मार्ट बैंकिंङ्ग सक्रियको लागि एक SMS सूचना प्राप्त गर्नुहुनेछ। त्यसपछि तपाईंले JBBL(जेबीबीएल) स्मार्ट बैंकिंङ्ग एप्लीकेसन डाउनलोड गर्नुपर्नेछ र आफ्नो खाता सक्रिय गर्नुपर्नेछ।मोबाइल दर्ताको लागि Let's Get Started (सुरु गरौं) लिंक क्लिक गर्नुहोस्र र तपाईंको मोबाइल नम्बर र खाता नम्बर हाल्नुहोस्। त्यसपछि तपाईंले एसएमएसद्वारा OTP (वन-टाइम-पासवर्ड) प्राप्त गर्नु हुनेछ।यो ओटिपी प्रयोग गरेर, तपाइँले लगइन पासवर्ड र transaction पिन सेट प्राप्त गरिसके पछि सेवा सुचारु गर्न सक्नु हुनेछ।
JBBL स्मार्ट बैंकिंग र चेतावनी सेवाको लागि संयुक्त वार्षिक शुल्क रु. २००.०० मात्र हो।
You can register by either visiting branch or self-registering.
लगइन पासवर्ड तपाईको उपकरणमा ईन्टरनेट / GPRS(जीपीआरएस) मोडबाट लगईन गर्न प्रयोग हुने पासवर्ड हो। लगइन गर्दा यदि तपाईं कुनै वित्तीय सेवाहरू कार्यान्वयन गर्न चाहानुहुन्छ जस्तै कोष स्थानान्तरण, टपअप्स, भुक्तान, इत्यादिको लागि तपाईंले MPIN(एमपिन)को प्रयोग गर्नु पर्ने हुन्छ। त्यस्तै, यदि तपाईं SMS(एसएमएस) मोड प्रयोग गर्दै हुनुहुन्छ भने तपाईंले प्रत्येक अनुरोधको लागि MPIN(एमपिन) राख्नु पर्दछ।
तपाईले JBBL स्मार्ट बैंकिंङ्ग SMS(एसएमएस) मोडको मामलामा दर्ता भएको सिम भन्दा अन्य सिम प्रयोग गरेर प्रयोग गर्न सक्नुहुन्न। जबकि GPRS(जीपीआरएस) मोडको मामलामा पनि यो सम्भव छ तर तपाईंलाई कुनै पनि JBBL बैंकको शाखामा तुरुन्तै सम्पर्क राखी तपाईंको मोबाइल नम्बर परिवर्तन गर्न सुझाव दिइन्छ।
कुनै पनि अनधिकृत पहुँचबाट बच्न, हामी पहिलो लगईनमा तपाईंको मोबाइलको IME(आईएमई) ID(आईडी) स्टोर गर्दछौं। यसैले, यदि मोबाइल उपकरण परिवर्तन भएमा वा प्रणाली अपग्रेड भएमा, JBBL स्मार्ट बैंकिंग प्रयोग गर्न सकिदैन । नयाँ उपकरणबाट JBBL स्मार्ट बैंकिंग प्रयोग गर्नको लागि कि त तपाइँको उपकरण पुनःसेट गर्नको लागी बैंकमा अनुरोध गर्नुपर्दछ वा तपाइँ आँफैले रिसेट गर्न लगइन पृष्ठमा भएको Reset Device(रिसेट दिभाइस) क्लिक गरेर रिसेट गर्नुपर्दछ।
सामान्यतया, त्रुटि सन्देश उत्पन्न हुन्छ यदि तपाईंले DUAL(डुअल) सिम मोबाइलको प्रयोग गर्दै हुनुहुन्छ भने। DUAL(डुअल) सिम मोबाईलहरूको मामलामा, JBBL(जेबीबीएल) स्मार्ट बैंकिंङ्ग अनुप्रयोगले तपाईंको पूर्वनिर्धारित सिमबाट सन्देश पठाउँदछ। त्यसैले, तपाईले JBBL(जेबीबीएल) स्मार्ट बैंकिंङ्गमा पंजीकृत नम्बरको साथ आफ्नो पूर्वनिर्धारित सिम परिवर्तन गर्न आवश्यक पर्दछ। यदि तपाईंले आफ्नो मोबाइल सेटअपबाट पूर्वनिर्धारित सिम सेट गर्न सक्नुहुन्न भने या त सिमको स्लट परिवर्तन गर्नुहोस् वा नजिकको JBBL(जेबीबीएल) बैंकको शाखामा जानुहोस् रेजिष्टर्ड मोबाइल नम्बर अर्कोमा परिवर्तन गर्नहोस्।
बैंकको सुरक्षा नीति अनुसार JBBL स्मार्ट बैंकिको पासवर्ड / पिन प्रत्येक ९० दिनमा समयावधि सकिन्छ ताकि ग्राहकहरूलाई उनीहरूको पासवर्ड / पिन आवधिक रूपमा परिवर्तन गर्न बाध्य तुल्याओस्। एसएमएस मोडमा तपाईले सेन्टींग गर्नु पर्नेछ र transaction PIN परिवर्तन गर्नु पर्नेछ। त्यस्तै पासवर्डको लागि तपाईले इन्टरनेट / GPRS(जीपीआरएस) मोडमा अवस्थित पासवर्डको साथ लगइन गर्न आवश्यक पर्दछ र तपाईले पुरानो पासवर्डको ठाउँमा हालको अवस्थित पासवर्ड राख्नु पर्दछ र नयाँ पासवर्डमा तपाईले चाहेको नयाँ पासवर्ड राख्नु पर्दछ।
JBBL स्मार्ट बैंकिंङ्ग प्रयोग गर्दा तपाइँ ग्राहकले केही ध्यानमा राख्नुपर्ने कुराहरु यी हुन्:
यदि तपाईं कुनै पनि समयमा अड्किनु भएको छ भने कृपया हाम्रो मोबाइल बैंकिंङ्ग support unit काठमाडौंको हेड अफिस कमलादीमा बिहान १० बजे देखी साझा ५ बजे सम्म कल गरेर सम्पर्क गर्नुहोस् वा card@jbbl.com.np मा ईमेल पठाउनुहोस्।
टेलिफोन नम्बर: ०१४४२५५७५
ईमेल: card@jbbl.com.np
डोमेस्टिक भिसा डेबिट कार्ड (निजीकृत र तत्काल)।
कार्ड 6 बर्षको लागि मान्य छ।
JBBL(जेबीबीएल) भिसा डेबिट कार्डहरू नेपाल र भारतमा नगद निकासीका साथै POS खरीदको लागि प्रयोग गर्न सकिन्छ।
तपाइँले इच्छा अनुसार कार्ड कुनै पनि समय बन्द गर्न सक्नुहुनेछ। कार्ड बन्द गर्नका लागि रु. १०० रूपियाँ लाग्दछ।
कुनै पनि JBBL शाखामा लिखित आवेदन पेस गरेपछि, एक नयाँ पिन एक हप्ता भित्र उत्पन्न गरिनेछ।
पिन पुन: उत्पन्न गर्नको लागि रु .१५० चार्ज लग्नेछ।
तपाइँले पहिलो पटक पिन परिवर्तन कुनै पनि NEPS सदस्य बैंकको एटीएमबाट गर्न सक्नुहुनेछ।
हामी नाबालिगहरू, संयुक्त बचत खातावालाहरू र जो पूर्ण रूपमा अशिक्षित छन् (हस्ताक्षर गर्न नसक्ने) उहाँहरु बाहेक बैंकको कुनै पनि शाखासँग एकल / बचत खाता भएका सबै व्यक्तिको लागि कार्ड जारी गर्दछौँ ।
Name Printed कार्ड कार्ड सेन्टरबाट आवेदन पेस गरेको ७ दिन भित्र लिन सकिन्छ र कुरियर द्वारा लिइएको डेलिभरीको लागि अतिरिक्त समय लग्नेछ।
सामान्य कार्डको लागि तपाईले रु. ७००(पूर्ण शुल्क) वा रु. ७५०(किश्त बन्धिमा रु. २५० प्रत्येक २ बर्षमा तिर्नु पर्छ) जुन ६ बर्षको लागि मान्य हुनेछ। (* बिभिन्न खातामा प्रदान गरिएको प्रस्ताव अनुसार फरक हुन सक्दछ)
सामान्य भिसा डेबिट कार्डमा ग्राहकको नाम कार्डको अनुहारमा छापिएको हुन्छ र इन्स्ट्यान्ट कार्डमा ग्राहकको नामको ठाउँमा इन्स्टान्ट कार्ड छापिएको हुन्छ। तत्काल कार्ड तुरुन्त ग्राहकलाई डेलिभर गर्न सकिन्छ र एक घण्टा भित्र प्रयोग गर्न सकिन्छ। अन्य सुविधाहरू उस्तै हुन्छन्।
तपाईले रकम सीमा रु. ६०,००० / - भन्दा बढि ननाघी दिनमा १० पटकसम्म कार्ड प्रयोग गर्न सक्नुहुन्छ। तपाईले एक लेनदेनमा अधिकतम रु. २०,००० / - झिक्न सक्नुहुन्छ।
नाबालिकले कार्डको लागि आवेदन दिन मिल्दैन।
हामी संयुक्त खातावालहरूलाई कार्ड जारी गर्दैनौं।
तपाईको कार्ड तपाईको शाखामा डेलिभर भएपछि तपाईले एसएमएस प्राप्त गर्नुहुनेछ।
कृपया तुरुन्त JBBL लाई कार्ड ब्लक गर्नको लागि सूचित गर्नुहोस्। बैंकले तपाईंको लिखित अनुरोधमा हराएको / चोरी कार्डको प्रतिस्थापन लागू शुल्कको साथ जारी गर्नेछ (रु .१०० कार्ड ब्लक शुल्क + रु .७०० कार्ड प्रतिस्थापन शुल्क)
कृपया नजिकको शाखा भ्रमण गर्नुहोस् र लिखित गुनासो पेश गर्नुहोस् जुनमा तपाईंको नाम, खाता नम्बर, कार्ड नम्बर, लेनदेन मिति, लेनदेन रकम, एटीएम टर्मिनल नाम, आदि समावेश गर्नुहोस। बैंकले लेनदेन प्रमाणित भएपछि रकम फिर्ता गर्नेछ।
JBBL एटीएम को मामलामा, तपाईं आफ्नो मान्य आईडी कार्डको साथ त्यही दिन एटीएम शाखामा सम्पर्क राख्नु पर्नेछ ।
अन्य बैंकको एटीएमको मामलामा, तपाईंले अधिकृत व्यक्तिको हस्ताक्षर र स्ट्याम्पको साथ JBBL बाट एक आवेदन प्राप्त गर्नुपर्नेछ जुन तपाईंले मान्य आईडी कार्डको साथ बैंकमा(जहाँ तपाईंको कार्ड फसाइएको छ) पेश गर्नु पर्नेछ ।
रु. ३० शुल्क प्रत्येक लेनदेनको लागि लागू हुनेछ (नेपाल भित्र) र भारतमा प्रत्येक एटीएम लेनदेनको लागि रु. २५० रुपैयाँ लग्नेछ। जेबीबीएल एटीएम प्रयोगको लागि जेबीबीएल a/ c होल्डरलाई कुनै शुल्क लाग्नेछैन।
Yes
पहिले, कार्ड सक्रिय हुनुपर्दछ। तपाइँको कार्ड कार्ड वितरण समय (कार्यालय घण्टा) को १ घण्टा भित्र सक्रिय हुनेछ। जरुरीताको मामिलामा, तपाईको शाखालाई कार्डलाई तुरुन्त सक्रिय पार्न अनुरोध गर्न सक्नुहुन्छ।
तपाइँलाई पहिलो प्रयासमा पिन परिवर्तन गर्न सोधिनेछ।
तपाईले तपाईंको स्टेटमेन्ट सहित कार्ड मार्फत गरिएका सबै लेनदेनहरू बैंकबाट संकलन गर्न सक्नुहुनेछ। यदि तपाईले मोबाइल बैंकिङ सुविधा सक्रिय गर्नु भएको छ भने तपाईले प्रतेक एटीएम लेनदेनमा SMS(एसएमएस) पाउनुहुनेछ।
कृपया अरूलाई कार्ड हस्तान्तरण नगर्नुहोस् र तपाईंको पिन नम्बर खुलासा नगर्नुहोस्। अन्य गैर-अधिकृत व्यक्तिहरूले कार्डको प्रयोग गरेर लेनदेनको कारण हुने कुनै नोक्सानीको लागि बैंक जिम्मेवार हुनेछैन।
रु. ३० शुल्क प्रत्येक लेनदेनको लागि लागू हुनेछ (नेपाल भित्र) र भारतमा प्रत्येक एटीएम लेनदेनको लागि रु. २५० रुपैयाँ लग्नेछ। जेबीबीएल एटीएम प्रयोगको लागि जेबीबीएल a/ c होल्डरलाई कुनै शुल्क लाग्नेछैन।